Vertos dėmesio knygos apie verslą

Vertos dėmesio knygos

Tęsiu pranešimus, kokios vertos dėmesio knygos yra pasirodę ir ką verta paskaityti. Viena iš įdomių knygų yra Allyson Lewis parašyta knyga „Septynių minučių skirtumas. Maži žingsniai į didelius pokyčius“ yra apie tai, kaip efektyviai išnaudoti laiką, per kurį koncentruojamės į kokią nors idėją. Rašytoja teigia, kad žmogus sukoncentruoja dėmesį į kokį nors darbą ar idėją 7 minutėms, o po to dėmesys pradeda blėsti. Ji aiškina, kaip keisti savo gyvenimą, atsižvelgiant į tas 7 minutes. Vertos dėmesio knygos mus pasiekė ir iš JAV. Amerikiečių parašyta Paulas R. DiModica knyga „Išankstinio pardavimo vertė“ galbūt ne visiškai atitinka europietišką verslo suvokimą, bet knygoje gausu patarimų apie pardavimus, idėjų pristatymus ir panašius dalykus, kurie pravers ne vien verslininkams. O štai Robertas Cravenas suskaičiavo, kad per dieną mus pasiekia 4 tūkst. rinkodaros pranešimų. Savo knygoje „Šviesi rinkodara“ jis pataria, kaip išsiskirti iš konkurentų ir įgyvendinti savo tikslus. Savo knygoje jis aiškiai parašo metodus, priemones ir klausimus, į kuriuos turėtumėte atsakyti, jei norite sukurti ir puoselėti sėkmingą verslą.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s